Noul BMW i3 dezvăluit în China sub forma unui Seria 3 electric

Autor: Mihai Morcovescu 09 dec. 2021 Știri auto

China ne-a obișnuit cu cele mai neașteptate lansări de automobile. Este și cazul acestui BMW i3, care pare să fie un Seria 3 electric. Setul de fotografii a fost făcut public de către Ministerul Industriei și Tehnologiei (MIIT).

Noul BMW i3: 340 CP și autonomie de 480 km

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

În afară de farurile noi, care probabil se vor regăsi și pe modelul standard, viitorul i3 are o grilă frontală complet închisă. Aceasta prezintă accente albastre, care amintesc că este vorba despre un model cu zero emisii.

De asemenea, partea frontală are un aspect sportiv și include prize de aer de mărimi considerabile. Sedanul a primit un set de jante aerodinamice aproape pline, în genul grilei, tipice modelelor electrice. Totodată, se remarcă aripile față ușor restilizate, care „curg” către pragurile laterale foarte profilate, scrie Motor1.com.

Imaginile de față dezvăluie un alt detaliu interesant. Pe capacul portbagajului apare atât sigla i3, cât și inscripția eDrive 35L. Prezența literei L denotă faptul că este vorba despre o versiune cu ampatament mărit, care este oferită pe Seria 3 pe piața chineză.

MIIT a fost zgârcit în informații și precizează doar că viitorul BMW i3 va primi un motor electric de 340 CP care va ajuta sedanul să atingă o viteză de vârf de 180 km/h. Este același motor electric care se regăsește și pe modelul i4 eDrive40, pe care este amplasat posterior.

Dacă este să mergem mai departe cu asemănările, atunci noul i3 ar trebui să primească o baterie litiu-ion de 83,9 kWh. Aceasta îi conferă lui i4 eDrive40 o autonomie de aproximativ 480 de kilometri conform standardului nord-american EPA.

Referitor la data debutului noului BMW i3 nu au fost făcute precizări, însă nu este exclus să aibă loc în cadrul Salonului Auto de la Beijing din aprilie 2022.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Motor1


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide